Asal Iyashi Wand - The Spectrum Hanya Penuh Zero-Point tongkat di Pasaran

Asal Iyashi Wand - The Spectrum Hanya Penuh Zero-Point tongkat di Pasaran

Kita hidup di lautan tenaga. Pada hari yang cerah, anda boleh melihat ke langit dan melihat zarah kecil keciut belakang dan sebagainya. Ini adalah zarah ergon, berkas sedikit tenaga yang boleh dimanfaatkan dan digunakan. Badan kita menukarkan mereka kepada tenaga dan menggunakan mereka sebagai bahan api.

Cara lebih kecil daripada Ergon zarah atom dan molekul yang membentuk segala-galanya. Setiap molekul mempunyai zarah yang lebih kecil mengelilingi nukleus itu. Tenaga sentiasa bergerak dan berubah. Zarah yang paling kecil mungkin masih tenaga. Struktur yang membolehkan mereka untuk membuat bentuk dipanggil bidang sifar mata. Semuanya dibina di atas kerangka sifar mata.

Apa yang kamu lihat ini dibina di atas ini rangka kerja sifar mata, walaupun badan anda. Dan, sama seperti kereta boleh mendapatkan penyok dalam, anda juga boleh rangka kerja sifar mata anda. Daripada menggunakan tukul kedai badan untuk bang keluar penyok, kami menggunakan instrumen seperti garpu penalaan. The Original Iyashi Wand adalah seperti lebih 1800 garpu penalaan membawa kekerapan aspek bidang sifar mata. Ia mengingatkan badan dengan frekuensi yang garpu penalaan badan bergema dengan membawa kedua-dua bidang ke dalam synchronicity dan keharmonian. Tulen bidang sifar mata adalah sebagai berhampiran dengan Source kerana anda boleh mendapatkan. Tidak ada syarat dalam bidang sifar mata, ia hanya adalah. Garpu penalaan semua bergema pada kekerapan yang sama, jadi gejala menukar sebagai badan perubahan sebahagian resonans kerana mereka bergerak kembali ke dalam penjajaran semula jadi.

Fascia badan mengandungi memori selular, jadi anda perlu untuk menggunakan Iyashi asal tongkat beberapa kali untuk membetulkan dan menukar memori selular. Anda akan mengalami perubahan menggunakan tongkat, jadi berterusan. Ia mengambil masa yang lama untuk memadamkan memori selular yang cukup untuk mengalami keselesaan konsisten.

Jika anda mempunyai sekumpulan gejala, yang Iyashi tongkat asal, kerana ia adalah spektrum sifar mata tongkat mungkin tongkat yang terbaik untuk digunakan. Anda juga boleh menggunakan tongkat yang telah direkayasa semula oleh kami, supaya anda mendapat manfaat maksimum.

Terdapat cukup pelbagai perbezaan dengan sifar mata wands tenaga, walaupun dalam pengeluar dan dalam syarikat-syarikat. Malah, terdapat sebuah syarikat MLM di luar sana yang juga mempunyai pelbagai percanggahan. Telefon dan e-mel ini dibanjiri dengan orang yang mendakwa tongkat mereka tidak bekerja untuk mereka dan kita boleh menetapkan mereka. Kami memberitahu mereka bahawa tongkat sebenarnya tidak bekerja tetapi tidak dalam frekuensi yang unik kepada mereka. Kami tanamkan semula tongkat dengan B.F.I.T. kami teknologi dan menghantar kembali. Voila! Ianya berfungsi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar