Berpeluh Palms Penjagaan - Tips Shake Off Malu anda

Berpeluh Palms Penjagaan - Tips Shake Off Malu anda

Jika anda mengalami hiperhidrosis palmar atau apa yang lebih dikenali sebagai berpeluh berlebihan tangan, anda akan memahami bagaimana sukar ia adalah untuk berada dalam keadaan seperti itu. Tetapi jangan bimbang kerana sebenarnya ada berjuta-juta orang di seluruh dunia yang berkongsi dilema yang sama dengan anda; yang berkekalan ketidakselesaan dan rasa malu yang syarat itu membawa. Jangan putus asa kerana ada yang tidak terkira banyaknya jenis berpeluh tapak tangan rawatan yang tersedia yang anda boleh cuba. Berikut adalah sebahagian daripada mereka. Cuba mengikuti mereka dan anda akan melihat anda tidak perlu meletakkan dengan peluh berlebihan tangan pernah lagi.

Menenangkan saraf anda Down
Tahukah anda apabila anda menjadi terlalu cemas, membimbangkan atau tertekan atas sesuatu, anda cenderung untuk merangsang kelenjar peluh anda untuk juga menjadi hiperaktif? Oleh itu, mereka cenderung untuk menghasilkan lebih banyak peluh daripada badan mungkin boleh meminta bayaran; dengan itu, keadaan berpeluh berlebihan atau hiperhidrosis. Itulah sebabnya ia adalah penting untuk memastikan bahawa anda sentiasa santai dan selesa. Dengan cara itu, anda boleh yakin bahawa aktiviti kelenjar peluh anda akan tumbuh dan oleh itu, anda akan berpeluh cara biasa.

Mendaftar Dalam Yoga Pilates Atau Kelas
Sejak latihan-latihan mempunyai cara untuk menenangkan saraf anda; pada masa yang sama, membantu badan anda sejuk yang lebih baik dan lebih cepat di samping mengawal suhu badan anda.

Keep A Hanky ​​Handy Pada Setiap Masa
Jadikan ia satu titik yang anda kerap membawa dengan anda satu sapu tangan segar dan bersih yang anda sentiasa boleh lap tangan anda. Juga, membawa bersama-sama di mana sahaja anda pergi serbuk talkum berguna yang anda boleh memohon selepas mengelap peluh di tangan anda. Serbuk itu telah sebenarnya, telah terbukti sangat berkesan dalam menyerap kelembapan di tangan; dengan itu, menghalang berpeluh lagi yang berlebihan.

Mengenalpasti Punca Tanah Dan Mencari Penyelesaian Terbaik
Juga, mengesan punca yang sebenar atau yang satu yang benar-benar menyebabkan hiperhidrosis palmar anda, serta membuat keputusan mengenai dilaksanakan tapak tangan berpeluh rawatan anda menganggap sesuai untuk anda adalah apa yang benar-benar penting. Dengan itu, anda akhirnya akan sembuh keadaan memalukan itu. Atau lebih baik lagi, membuat ia satu titik untuk juga berunding dengan doktor anda supaya anda diterangi apa sebenarnya kaedah yang sesuai rawatan untuk anda.

Ambil Ubat Oral Ditetapkan Atau Dadah
Anda boleh memilih untuk mengambil ubat-ubatan yang doktor anda telah ditetapkan kepada anda untuk akhirnya menamatkan penderitaan anda perlu bersabar dengan tangan dan tapak tangan berpeluh itu. Selain daripada ubat-ubatan oral itu, terdapat juga lain-lain mungkin tapak tangan berpeluh rawatan termasuk yang menggunakan salap topikal untuk menghilangkan peluh berlebihan di tangan dan tapak tangan.

Akhir sekali, orang-orang lain yang terjejas dengan apa-apa resort gangguan berpeluh untuk menjalani suntikan Botox di mana beberapa racun Botulinum ini disuntik ke dalam pesakit untuk selama-lamanya menghapuskan berpeluh berlebihan tangan atau apa yang lebih dikenali sebagai hiperhidrosis palmar.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar