Bagaimana untuk menghilangkan nafas Really Bad Anda

Bagaimana untuk menghilangkan nafas Really Bad Anda

Dalam artikel ini hari ini saya mahu bercakap dengan anda tentang sesuatu yang sangat dekat dan sayang di hati saya dan mungkin sesuatu yang anda telah diuruskan dengan diri sendiri sama ada secara langsung atau tidak langsung pada satu ketika dalam hidup anda. Saya sedang sudah tentu bercakap tentang bau mulut.

Nafas berbau adalah cukup buruk apabila anda mempunyai tetapi ia lebih teruk lagi apabila orang lain mengatakan, terutamanya jika orang itu berdiri di sebelah anda dan berhati-hati menjelaskan secara terperinci yang sangat besar beberapa topik lama dan susah payah!

Ia adalah jenis seperti jerawat dalam bahawa terdapat satu juta dan isteri-cerita tentang bagaimana untuk merawatnya tetapi tiada siapa yang benar-benar tahu apa yang perlu dilakukan untuk mendapatkan membuangnya. Ini agak membingungkan kerana mana-mana doktor gigi boleh memberitahu anda dengan cepat dan mudah bagaimana untuk menghilangkan bau mulut dalam semua tetapi kes-kes yang paling teruk.

Dalam kes-kes yang teruk anda akan memerlukan ubat yang berbeza dan mungkin perubahan diet tetapi dalam kebanyakan keadaan anda tidak perlu berbuat apa-apa begitu drastik untuk mengurangkan ia daripada hidup anda selama-lamanya.

Lebih menarik lagi, bau mulut tidak selalu datang dari gigi. Ia seringkali datang dari bakteria yang berbeza yang boleh didapati arah belakang mulut. Ini adalah penting untuk memahami kerana kebanyakan orang berfikir jika mereka hanya memberus gigi mereka lebih banyak ia akan hilang dan kemudian kagum dan hairan apabila itu tidak berlaku.

Nafas berbau juga boleh datang dari penyakit gusi dan juga ironinya oleh beberapa jenis alkohol termasuk ubat kumur. Ini ubat kumur biasanya menutup bau yang buat sementara waktu. Masalah dengan itu adalah bahawa mereka juga mengeringkan mulut yang akan membantu bakteria berkembang.

Keliru lagi? Tidak menjadi. Cara yang terbaik untuk menghilangkan bau mulut untuk selama-lamanya bersama-sama dengan sesuatu yang dipanggil lelasan. Anda boleh membeli lidah scraper sangat murah di mana-mana kedai ubat. A pengikis lidah tidak betul-betul apa yang didengari seperti ia akan lakukan, ia scrapes lidah anda. Gunakannya untuk mengikis tisu mati dan zarah longgar yang lain dari lidah anda, terutamanya ke arah belakang.

Anda tidak perlu membeli lidah pengikis khas, sudu yang mudah akan bekerja sama dengan baik. Selepas anda telah dikikis lidah anda, sangat ringan menggunakan berus gigi anda di atas bumbung mulut anda. Ia adalah penting untuk berhati-hati di sini kerana menggunakan hampir tidak ada tekanan sama sekali boleh merosakkan tisu jadi sangat ringan.

Peliknya cukup, itu benar-benar semua yang diperlukan untuk menghilangkan semua tetapi nafas yang paling teruk yang tidak baik. Jika kaedah mudah tidak bekerja untuk anda maka anda benar-benar perlu bercakap dengan doktor gigi mengenai ubat kumur lebih kuat preskripsi dan perkara-perkara seperti ini tetapi sembilan kali daripada 10 anda tidak perlu untuk berbuat demikian.

Menghilangkan nafas berbau boleh melakukan keajaiban untuk harga diri anda dan juga kehidupan sosial anda dan sekarang anda tahu rahsia, tidak ada sebab untuk anda untuk beban pernah orang di sekeliling anda dengan bau mulut anda, pernah lagi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar