Homeopati Untuk Kesedihan - Ignatia

Homeopati Untuk Kesedihan - Ignatia

Kesedihan dan kesedihan sering datang akibat daripada kejutan atau kerugian. Apabila seseorang sayang dan berhampiran dikeluarkan dari kehidupan kita dan terutamanya jika adalah mendadak, maka seolah-olah masa itu sendiri berubah. Kesedihan perkataan berkaitan dengan Latin gravis, bermakna berat atau beban. Bagaimana apt. Ia seperti beban atau berat badan yang. Ia boleh merasa dapat dirasai seperti apa-apa. Metafora kesedihan dikatakan berat pada jantung.

Masih manakala seorang yang diselubungi kesedihan dunia hanya menyimpan di membelok, berputar seolah-olah buta kepada kesakitan peribadi yang. Apabila kelebihan telah dicapai dan penderitaan, menyalahkan, peruminatan, sememangnya mewakili masa lalu mesti berakhir, supaya kehidupan dapat diteruskan, ubat homeopati boleh membantu. Jika negeri-negeri negatif berterusan terlalu lama ia boleh melemahkan. Dalam mencari kelegaan ia adalah perkara biasa untuk melawat seorang doktor perubatan dan menerima preskripsi dadah. Walau bagaimanapun, ubat homeopati boleh memberikan penyelesaian alternatif membantu meringankan penderitaan dan memberikan bantuan.

Masukkan: Ignatia

Homeopathically bersedia Ignatia (St Ignatius kacang) boleh membantu dalam penyembuhan kesedihan. Apabila ubat ini ditunjukkan orang itu:
- Mungkin agak muram dalam tempoh masa yang singkat; pergi dari kesedihan kepada kegembiraan atau daripada ketawa menangis
- Mengeluh sering hadir
- Keinginan untuk bersendirian
- Sensitif kepada kritikan

Menurut homeopati legenda Constantine Hering, "terdapat banyak lagi orang Ignatia daripada Vomica orang Nux di Amerika Utara."
The Ignatia tumbuhan dinamakan selepas St Ignatius, santo penaung kerohanian.

Dapatkan Kesedihan oleh Tail
Sebuah negara Ignatia kesedihan boleh dicetuskan oleh emosi takut, cemburu, kerugian, kemarahan, kesedihan, kekecewaan cinta atau berita buruk. Tubuh fizikal cenderung untuk menjadi sejuk dan mereka adalah lebih baik dari kehangatan.

Ignatia boleh berguna apabila seseorang itu bersedih kehilangan orang yang dikasihi, atau mengalami kesalahan masa lalu yang panjang.
Adakah anda menyimpan kesedihan anda semua untuk diri sendiri? Adakah anda bibir atas sengit klasik? Beri Ignatia cuba.

Mengambil Ubat yang
Menggunakan potensi 30c, dan tuangkan tiga pelet di tutup, buka mulut anda dan tuangkan ke dalam mulut anda. Benarkan ubat untuk membubarkan bawah lidah. Itulah dos, ulangi jika perlu sehingga 3 kali sehari. Jika ia adalah ubat yang anda perlukan anda perlu mula berasa lebih baik dalam satu hari atau lebih. Jika tidak mengulangi untuk satu hari lagi, dengan ubat-ubatan homeopati yang mana anda mula berasa lebih baik adalah penting untuk berhenti mengambil ubat. Badan anda akan mengambil alih untuk memulihkan rasa kesejahteraan. Jika anda berasa seolah-olah ia tidak cukup membantu ia adalah mungkin bahawa ubat yang berbeza ditunjukkan, atau potensi yang lebih tinggi.

Terdapat lebih daripada 100 ubat untuk kesedihan dan bentuk yang berbeza-beza. Pertimbangkan perundingan homeopati profesional.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar