Bagaimana Adakah Homeopati Kerja - Adakah ia benar-benar Perlukan Tahu?

Bagaimana Adakah Homeopati Kerja - Adakah ia benar-benar Perlukan Tahu?

Ramai orang bertanya bagaimana kerja homeopati. Dan, dalam kebenaran, saya tidak pasti manusia adalah dalam minda cukup maju untuk memahaminya. Ia mungkin mengambil masa 100 tahun lagi atau lebih pembangunan, sebelum ia difahami sepenuhnya. Dan sesungguhnya, manusia memahami sedikit daripada apa yang dia menggunakan setiap hari.

Adakah ia benar-benar perlu untuk memahami bagaimana sesuatu berfungsi untuk menggunakannya?

Sudah tentu, ia membantu untuk mempunyai orang-orang yang boleh membaiki buatan manusia objek seperti komputer dan kereta. Tetapi kita sedikit memahami gambaran yang lebih besar.

Yang memahami makna kehidupan? Tetapi adakah itu menghalang kita hidup? Atau mahu hidup?

Yang memahami emosi cinta, marah, takut, bimbang, benci? Adakah itu menghalang kita mengalami mereka?

Adakah sesiapa yang benar-benar tahu mengapa bumi berputar mengelilingi matahari atau mengapa galaksi kita, cara susu adalah cara yang ia? Adakah ini menghalang kita berada?

Hujah saya ialah kita tidak perlu memahami fenomena semula jadi atau undang-undang untuk mendapat manfaat daripadanya. Walau bagaimanapun, manusia banyak ingin tahu dan di sini adalah analogi saya karya bagaimana homeopati. Ia tidak boleh berdasarkan fakta - apa analogi adalah - tetapi ia boleh pergi beberapa cara untuk membantu anda memahaminya.

Sel-sel badan anda sedang dibangunkan semula sepanjang masa. Sebagai salah satu sel mati, satu lagi dilahirkan. Anda mungkin menjangkakan bahawa dengan yang lama meninggal dunia, ia membawa kenangan akan mati dengannya. Tetapi ia perlu untuk memindahkan fungsi sel baru mempunyai untuk menjalankan. Jadi semua maklumat yang melewati. Sel-sel tidak boleh membuat keputusan yang maklumat yang berguna dan yang tidak sihat.

Apabila anda mempunyai rawatan homeopati yang sesuai, maklumat lama, tidak berguna dan tidak sihat dilap bersih dari sel-sel sel Jadi baru sekarang hanya mengambil maklumat yang diperlukan untuk berfungsi dalam peranannya.

Dengan cara ini, isu-isu kesihatan degeneratif dapat dipulihkan.

Sama ada analogi ini menanggung apa-apa maklumat yang benar tidak dapat dipastikan, tetapi hakikatnya tetap bahawa rawatan homeopati yang sesuai boleh, dan tidak teratur, menterbalikkan penyakit degeneratif.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar